مقالات

مرکز تخصصی تعمیر دیزل ژنراتور

مرکز تخصصی تعمیر دیزل ژنراتور

شرکت آذر موتور صنعت پایدار با داشتن 40 سال سابقه فروش و پشتیبانی به عنوان مرکز تخصصی تعمیر دیزل ژنراتور در بازار بزرگ تهران شناخته میشود که همواره سعی بر این داشته که بهترین خدمات را به مشتریان خود به نحو احسن ارائه دهد. روند تعمیرات دیزل ژنراتور به صورت کاملا تخصصی و اصولی توسط کارشناسان مجرب مجموعه آذر موتور انجام می شود .
در نظر داشته باشید به دلیل گران بودن بهای دیزل ژنراتور و مهم تر از همه اضطراری بودن آن لازم است که حتما تعمیرات در مرکز تخصصی تعمیر دیزل ژنراتور انجام بپذیرید. دیزل ژنراتور به عنوان یک دستگاه حیاتی به حساب میآید که در مواقع اضطراری از آن استفاده میشود به طور مثال در نظر بگیرید برق های یک بیمارستان یا کارخانه تولیدی قطع شود که در نبود دیزل ژنراتور میتواند چه خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی به همراه داشته باشد. پس اگر دیزل ژنراتور یک مجموعه خراب، یا توسط افراد غیر حرفه ای تعمیر شود میتواند در نبود برق باعث اتفاقات وحشتناکی شود.
همانطور که گفته شد تعمیر و سرویس و نگهداری صحیح و مطمئن دیزل ژنراتور توسط افراد مجرب و کاربلد  بر عملکرد و طول عمر این تجهیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. در تعمیرات دیزل ژنراتور برای عملکردی مناسب نیاز به فاکتور های اساسی مانند وجود دانش فنی، قطعات یدکی اورجینال و اصلی و امکانات سخت افزاری مانند دستگاه دیاگ، دستگاه تست نهایی، تعمیرات تخصصی مکانیکی و غیره بسیار مهم است . به همین خاطر است که شرکت آذر موتور صنعت پایدار  با داشتن افراد مجرب و حرفه ای و داشتن دستگاه های که گفته شد به عنوان مرکز تخصصی تعمیر دیزل ژنرانور معرفی شده است.

ژنراتور به شرح زیر در آذر موتور صنعت پایدار انجام می شود: 

  • عیب یابی و تعمیر دیزل ژنراتور پرکینز انگلیس
  • عیب یابی و تعمیر دیزل ژنراتور ولوو پنتا
  • عیب یابی و تعمیر دیزل ژنراتور بادوین
  • عیب یابی و تعمیر دیزل ژنراتور کامینز
  • عیب یابی و تعمیر دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز

مرکز تخصصی تعمیر دیزل ژنراتور

در حالت کلی در فرآیند تعمیرات دیزل ژنراتور ما با چهار بخش اصلی این تجهیز رو به رو هستیم:

  1. قسمت مکانیکی
  2. قسمت الکتریکی
  3. سیستم کنترل و حفاظت
  4. شاسی و کوپلینگ

 

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *