مقالات

نحوه انجام اورهال دیزل ژنراتور

اورهال دیزل ژنراتور

اورهال دیزل ژنراتور یا همان تعمیرات اساسی، در سطح های مختلف انجام می شود…

به صورت کلی این محصولات به تعمیرات دوره ای و اساسی به صورت گسترده ای نیاز دارند. اورهال دیزل ژنراتور به این معنی است که قبل از اینکه دستگاه دچار آسیب های زیاد و جدی شود تعمیرات را در آن انجام دهیم. این تعمیرات به شکل های مختلف صورت گرفته و به خوبی می توان در زمان های مختلف آن را انجام داد. به صورت کلی اورهال دیزل ژنراتور برای یک بخش خاص معلوم می باشد. اگر برنامه استفاده از دیزل ژنراتور را مورد بررسی قرار دهید به راحتی می توانید تاریخ های مشخص برای اورهال را در نظر بگیرید. اورهال را می توان به عنوان یک نقش بسیار جدی نیز در نظر داشت که در جلوگیری از آسیب های مختلف تاثیرگذار می باشد. اورهال دیزل ژنراتور شامل تمامی بخش های ریز و درشت دستگاه می شود.

از این بخش ها می توان به قطعات و لوازم مکانیکی، الکتریکی و کنترلی اشاره نمود. هریک از این محصولات و قطعات دارای طول عمر های مشخص بوده و به راحتی می توان آن ها را تعویض و تعمیر نمود. اورهال دیزل ژنراتور می تواند به راحتی طول عمر بسیار بالاتری را برای شما به وجود بیاورد. اورهال دیزل ژنراتور در بخش های مختلف مونتاژ شده به خوبی تاثیرات خود را نشان خواهد داد.

به صورت کلی در یک اورهال خوب تمامی قطعات را دمونتاژ کرده و تست می کنند. اساسی ترین تعمیرات موجود برای این محصولات، اورهال می باشد. مجموعه های بسیار زیادی در ایران وجود دارند که می توانند این کار را انجام دهند. اورهال دیزل ژنراتور بسیار مهم بوده و باید در بالاترین سطح انجام شود. برای اینکه از خدمات اورهال دیزل ژنراتور در مجموعه های مختلف باخبر شوید بهتر است که قبل از خرید خود مشاوره های لازم را دریافت کنید.

همچنین مقاله موتور برق را هم بخوانید.

مراحل اورهال دیزل ژنراتور

مراحل و پروسه های بسیار زیادی را برای اورهال دیزل ژنراتور می توان بیان نمود. در نظر داشته باشید که کیفیت موجود در این تعمیرات باید به گونه ای باشد که یک دوره دیگر به اندازه دوره اول، طول عمر داشته باشند. کیفیت دیزل ژنراتور موجود نیز بر طول دوره های انجام اورهال بسیار تاثیرگذار می باشد. باید دقت داشته باشید که مراحل انجام اورهال از بخش های مکانیکی آغاز شده و به بخش های الکتریکی و کنترلی ختم می شود. تحویل گیری و دمونتاژ را می توان به عنوان اولین مرحله این پروسه در نظر داشت. در این مرحله تمامی قطعات از یکدیگر جدا شده و به ترتیب بر روی یک صفحه بزرگ قرار می گیرند. در مرحله بعد شستشو را مشاهده خواهید کرد. بعد از دمونتاژ دستگاه باید تمامی قطعات و قالب های موجود به خوبی شستشو شوند.

شستشو باعث می شود تا تمامی آلودگی های موجود رفع شده و به خوبی توان قطعات را بررسی نمود. بعد از شستشوی کامل قاب، باید قاب اصلی را رنگ آمیزی نمود. این کار باعث می شود بدنه به خوبی مقاومت خود را در شرایط محیطی مختلف حفظ کند. در بخش بعدی تمامی قطعات مورد بررسی قرار می گیرند. باید قطعات به گونه ای بررسی شوند تا کوچکترین عیب ها نیز شناسایی شوند. این مرحله بسیار با اهمیت بوده و توسط افراد متخصص و با تجربه ای انجام می شود. هرچه کیفیت در این قسمت بالاتر باشد قطعا از نظر اقتصادی نیز به نفع شما تمام خواهد شد. آذر موتور با در اختیار داشتن مهندسین با تجربه به خوبی می تواند این تست را انجام دهد.

کنترل کیفی قطعات به شکل های مختلف انجام شده و به خوبی می توان این مورد را مشاهده نمود. هرچه دقت و حساسیت در کنترل ها بالاتر باشد می توانید از اورهال دیزل ژنراتور خود بیشتر اطمینان داشته باشید. اینکه تمامی قطعات را بدون هیچگونه بررسی تعویض نمود به هیچ وجه مقرون به صرفه و عقلانی نمی باشد. باید به بهترین شکل ممکن تست های لازم انجام شده و قطعات معیوب شناسایی شوند. شناسایی و جایگزین کردن قطعات در این پروسه به کمک تجهیزات مختلف انجام می گیرد.

روش های مختلف برای اورهال دیزل ژنراتور

مجموعه های مختلف برای اورهال دیزل ژنراتور از روش های مختلف استفاده می کنند. به صورت کلی باید یک برنامه جامع را برای این کار در نظر داشت. اگر یک برنامه ریزی خوب و دقیق را در اختیار داشته باشید به راحتی می توانید اقدامات لازم جهت انجام انواع تعمیرات را انجام دهید. کیفیت موجود در این محصولات می تواند به شما در زمانبندی های مختلف کمک کند. اگر شرکت های معتبر را برای اورهال دیزل ژنراتور انتخاب کنید به راحتی می توانید در کمترین زمان ممکن این عملیات را انجام دهید. بسیاری از صنایع به این محصولات وابسته بوده و جایگزین دیگری را نیز ندارند. برای آن که در کمترین زمان اورهال را انجام دهید باید از گروهی خبره و با تجربه کمک بگیرید. به صورت کلی در هنگام انجام اورهال گروه های متخصص مختلف فعالیت خود را آغاز می کنند. گروه بندی های مختلف در انجام اورهال برای قسمت های مختلف دستگاه بسیار ضروری می باشد.

باید قبل از شروع به کار یک لیست از اقدامات مد نظر را تهیه کرده و بخش های مختلف را تعیین نمود. قطعات مورد نیاز را باید قبل از شروع به کار تهیه کرده تا در هنگام کار وقفه ای به وجود نیاید. به صورت کلی اگر یک مجموعه متخصص این عملیات را برعهده بگیرد به راحتی می توانید از خدمات و قطعات موجود در این شرکت ها نیز استفاده کنید. آذر موتور به عنوان تولیدکننده و فروشنده این محصولات در ایران بسیار با سابقه می باشد. می توانید به راحتی از این مجموعه تمامی قطعات مورد نیاز خود را با بهترین قیمت ممکن تهیه کنید. از مهمترین قطعات وجود در این محصولات که نیاز به تعمیر و تعویض دارند می توان به سرسیلندر، میل لنگ و … اشاره نمود. تمامی این قطعات مکانیکی در کنار قطعات کنترلی دیگر ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند. نوسازی و بازسازی این وسایل با کمک اورهال می تواند برای مجموعه های مختلف بازدهی را بالا ببرد.

زمان اورهال دیزل ژنراتور

یکی از مهم ترین موارد در اورهال دیزل ژنراتور مربوط به زمان انجام است. قطعا اولین سوالی که برای افراد در این زمینه به وجود می آید مربوط به زمان اورهال می باشد. اینکه هر چند وقت یکبار باید این اقدامات را انجام دهید بسیار مهم می باشد. باید بدانید که اورهال را با توجه به نوع و کیفیت دیزل ژنراتور های موجود تعیین می کنند. به صورت کلی برای هر نوع دیزل ژنراتوری می توان به شکل های مختلف عمل نمود. اورهال دیزل ژنراتور را می توان به دو صورت انجام داد. اولین حالت مربوط به اورهال در هر 4000 ساعت می باشد. در این اورهال قسمت بالای موتور را باز کرده و تمامی قطعات موجود در این قسمت را سرویس می کنند.

در نوع دیگر که می توان به آن توجه داشت مربوط به اورهال در هر 8000 ساعت می باشد. در این تعمیرات اساسی ترین اقدامات انجام می شوند. باید توجه داشته باشید که در این نوع اورهال تمامی بخش های موجود از یکدیگر جداشده و تعویض می شوند. تمامی قسمت های مکانیکی و الکتریکی در این حالت تعویض شده و یک دستگاه بسیار سرحال و جدید برای شما استارت خواهد خورد.

جمع بندی

درست است که هر چندسال یکبار اورهال را انجام می دهند اما باید این اورهال به بهترین و با کیفیت ترین شکل ممکن انجام شود. یکی از بهترین مجموعه های موجود در این زمینه آذر موتور می باشد. این مجموعه قوی برای تمامی مدل های موجود متخصصین مربوطه را در اختیار داشته و می تواند بالاترین کیفیت در خدمات را ارائه کند.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *