مقالات

مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتورهای مختلف در بازار

مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتورهای مختلف در بازار

در این مطلب به مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتورهای مختلف در بازار می پردازیم. در صنعت و تجارت، ژنراتورهای برق به‌عنوان دیزل برق شناخته می‌شوند و کارایی گسترده دارند. شرکت‌ها و صنایع گوناگون از دیزل ژنراتور به‌عنوان پشتیبان در زمان قطعی برق استفاده می‌کنند. همچنین در برخی از محل‌هایی که به ‌شبکه برق وصل نیستند، انواع دیزل ژنراتورها به‌عنوان مولد برق دائمی نیز به‌کار می‌روند.

در فروشگاه اینترنتی آذر موتور، مدل‌ های گوناگونی از دیزل ژنراتورها و موتورهای برق موجود است که می‌توانید با توجه به ‌نیاز های کاربری خود، بهترین محصول را انتخاب و خریداری کنید. کارشناسان فروش و تکنسین‌های فنی در این مجموعه آماده هستند تا به شما در انتخاب و نصب ژنراتور برق مناسب و با قیمت مقرون به صرفه کمک کنند.

مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتورهای مختلف در بازار

عملکرد دیزل ژنراتور ها به‌ دلیل داشتن توان اسمی و توان اضطراری متفاوت است. به طور مثال؛ هزینه خرید دیزل ژنراتور ولوو پنتا نسبت به قیمت خرید دیزل ژنراتورهای تولید شده توسط برند های دیگر تفاوت دارد. این در حالی است که کارایی محصولات این برند معروف نیز در مقایسه با دیگر مدل های موجود در بازار مثال زدنی است.

اگر شما به ‌دنبال دیزل ژنراتور با کیفیت عالی هستید و دغدغه قیمت محوصل را ندارید، بهتر است مدل ‌‌های اروپایی را برگزینید. اما اگر برای شما هزینه و کیفیت هر دو حائز اهمیت هستند و معیار خرید در نظر گرفته می شوند،  احتمالا دیزل ژنراتور های تولید شده در چین و ایران، انتخاب بهتری خواهند بود.

مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتورهای مختلف در بازار

مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتور های تولید شده توسط برند های مختلف در بازار

در راستای پرداختن به موضوع اصلی مقاله” مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتورهای مختلف در بازار” بهتر است نگاهی به برندهای موجود، بیاندازیم.

مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا

این محصول در کشورهای آلمان و سوئد تولید می‌شود. و انواع مختلفی از توان اسمی و توان اضطراری را در اختیار دارند. دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا قادر هستند توان اضطراری موتوری بین ۸۸ تا ۶۵۵ کیلووات داشته باشند که برای مکان‌‌های نیمه صنعتی و تماما صنعتی منحصر به‌فرد هستند.

مقایسه عملکرد و قیمت دیزل پرکینز با دیگر نمونه های موجود

محصولات دیزژنراتور پرکینز که در کشور انگلیس تولید می شوند، توان اضطراری موتور آن‌ها نسبت به‌حداقل توان اضطراری موتور ولوو پنتا بسیار کم تر است. توان اضطراری موتور پرکینز به ترتیب از ۸ تا ۲۰۰۰ کیلووات متغیر می‌باشد.

مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتورهای ایوکو با سایر برندها

این برند از شرکت‌‌‌های تولیدی دیزل ژنراتور ایتالیایی است که خودروهای تجاری و موتورهای دیزلی را به‌بازار ارائه می‌دهد.  اغلب قیمت موتورهای ایکو بیشتر از میانگین بازار است اما با مرغوبیت بسیار بالایی همراه هستند.

مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتورهای کامینز در بازار

کامینز در آمریکا تاسیس شده است اما به ‌غیر از آمریکا، کارخانه های مونتاژ و تولید خود را در کشورهای انگلیس و هند نیز تاسیس نموده است. موتورهای کامینز با توجه به ‌ قدرت اسمی و قدرت اضطراری آن‌ها برای بهره‌‌گیری در مکان‌‌های صنعتی گسترده بسیار ایده ال هستند. قیمت این محصول به دلیل کیفیت بالای ساخت گران است.

مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتورهای استمفورد در بازار

اگر به ‌ژنراتور آلترناتور احتیاج دارید، توصیه می‌کنیم ژنراتور استمفورد را انتخاب کنید. استمفورد یکی از برندهای تحت حمایت شرکت کامینز است. به همین علت ژنراتور استمفورد نسبت به‌دیگر ژنراتورها دارای مرغوبیت و قیمت بیشتری است.

توجه داشته باشید که ژنراتورهای فیک را با اصل استمفورد اشتباه نگیرید. برای خرید ژنراتور اورجینال استمفورد، بهتر است با متخصصان مربوطه مشورت نمایید. تیم فروش ما در وب سایت فروشگاهی آذر موتور، با کیفیت ترین محصولات را با ضمانت اصالت کالا به شما مشتریان محترم معرفی می کنند.

مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتورهای مکالته در بازار

محصولات برند مکالته، یکی از انواع ژنراتورهای با کیفیتی است که در ایران و جهان تقاضای زیادی دارند. در ارتباط با هزینه، قیمت ژنراتورهای مکالته در تفاوت با استمفورد، در رده‌های پایین تری قرار می‌‌گیرد.

برای خرید آلترناتور که به‌عنوان یک بخش از دیزل ژنراتور بهره‌گیری می‌شود، می‌توانید به‌ژنراتورهای مکالته رجوع کنید که هم با قیمت اندکی ارائه می‌‌شوند و هم مرغوبیت بسیار بالایی دارند.

مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتورهای مختلف در بازار

سخن پایانی

در این مقاله به مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتورهای مختلف در بازار پرداخته شد. مقایسه عملکرد و قیمت دیزل ژنراتورهای مختلف به‌ عوامل گوناگونی از جمله برند محصول و کیفیت ساخت آنها مربوط می شو.  برای مشتریان گرامی امکان استفاده از مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما در آذر موتور فراهم است. به این ترتیب، قادر خواهید بود بهترین دیزل ژنراتور را با کمترین قیمت که با نیازهای شما متناسب است، خریداری کنید.

 

محصولات مرتبط:
به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *