مقالات

کاتالوگ دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور 80 کیلووات

کاتالوگ دیزل ژنراتور

هر دستگاه دیزل ژنراتور نسبت به برند و مدل خودش دارای یک کاتالوگ اختصاصی میباشد که از طرف شرکت سازنده زده میشود. در این کاتالوگ کلیه مشخصات فنی دیزل و ژنراتور نوشته میشود و هنگام خریددستگاه شما میتوانید این کاتالوگ رو از فروشنده دریافت بکنید. البته لازم به ذکر است که در سالهای اخیر کاتالوگ دیزل ژنراتورها در سایت های شرکت ها موجود میباشد و شما میتوانید به راحتی و بدون دغدغه به آنها دسترسی پیداکنید.

بهترین روش در هنگام خرید دیزل ژنراتور ، مطالعه دقیق کاتالوگ دیزل ژنراتوری است که میخواهید آن را خریداری کنید. با مطالعه کاتالوگ شما میتوانید انتخاب دقیق و حرفه ای تری در زمان خرید داشته باشید.

شرکت آذر موتور صنعت پایدار به منظور  رفاه حال مشتریان گرامی تمام کاتالوگ های دیزل ژنراتور و موتور برق های معروف  را در سایت AZARMOTOR-CO.IR قرار داده است. در قسمت ذیل میتوانید روش دانلود کاتالوگ های دیزل ژنراتور از سایت آذر موتور رو یاد بگیرید.

1

 

1: وارد سایت آذر موتور به آدرس AZARMOTOR-CO.IR بشوید.

 

2

2:از دسته بندی محصولات ، وارد دیته و زیر دسته مورد نظر بشوید.

 

3

3: بعد از باز کردن دسته محصولات، روی عکس هر محصولی که مد نظرتون هست کلیک بکنید.

 

4

4:به صفحه توضیحات و مشخصات فنی محصول میرسید. تا پایین صفحه اسکرول کنید تا به جدول محصولات برسید. ستون آخر تمام کاتالوگ های محصولات گذاشته شده. میتوانید سیو، دانلود و مشاهده فرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *